Warsztat dla NGO: Jak realizować kampanie społeczne, by osiągać cele i budować markę?

Event date: 12 August 2013 - monday 16:00 - 19:00
Free places: -1/22
Subscribe

Tych, którzy chcieliby się sprawdzić i stworzyć kampanię społeczną zapraszamy do wzięcia udziału w warsztacie z zakresu realizowania skutecznych kampanii społecznych, które także wzmocnią markę Waszej organizacji. Warsztat poprowadzi Bartosz Bączkowski, twórca m.in. kampanii społecznej Walk the Dog, mającej na celu poprawę warunków bytowania zwierząt w schroniskach i promocję wolontariatu oraz kampanii wizerunkowej Baltic Neopolis Orchestra. Warsztat kierowany jest do przedstawicieli organizacji pozarządowych, grup nieformalnych oraz indywidualnych osób zainteresowanych tematyką.

Po warsztacie odbędzie się Pokaz Społecznej Super Mocy, czyli pokaz najlepszych kampanii społecznych emitowanych w Polsce. Selekcja kampanii miała charakter subiektywny, a wszystkie je łączy ogólnopolski charakter oraz powszechność poruszanych kwestii. To, co w nich najciekawsze to z pewnością sposób przedstawienia problemu – począwszy od wzbudzenia sensacji poprzez wykorzystanie wizerunku znanego aktora w celu rozpoczęcia dyskusji o autyzmie, aż po klimat w stylu komediowego Tarantino w spocie dotyczącym tego jak należy traktować psy. I w tym ostatnim właśnie zawarto sens kampanii społecznych, których przekaz powinien być prosty jak aparycja przeciętnego chama ze Śląska. Koniecznie musicie zobaczyć, jak wielka kreatywna moc drzemie w kampaniach społecznych. Ale to nie wszystko! Po projekcji będzie można porozmawiać o tym, czy wybrane kampanie są na pewno najlepsze, a także oddamy głos i wujka Google’a uczestnikom. Będziecie mogli pokazać wszystkim swoje ulubione kampanie – rodzime i z innych krańców globu. Będzie swobodnie, nieformalnie, przy kawie. Start o 19:00 w kinie Inku. Wstęp wolny.