ZRÓB PROFESJONALNĄ KAMPANIĘ SPOŁECZNĄ!

Zapraszamy na spotkanie z programem Watch it! dotyczące tworzenia kampanii społecznych i korzystania z mechanizmu darmowego czasu antenowego w mediach publicznych. 

5 kwietnia w Szczecińskim Inkubatorze Kultury, przy al. Wojska Polskiego 90 świat reklamy spotka się z lokalnymi organizacjami pozarządowymi. Wydarzy się to w ramach programu „Watch it!”, który propaguje wykorzystywanie darmowego czasu antenowego w mediach publicznych przez organizacje.

Do wzięcia jest aż 9 radiowych i znacznie więcej telewizyjnych minut każdego dnia – tyle daje bezpłatnie telewizja publiczna i Polskie Radio organizacjom na emisję ich spotów.

Jak skorzystać z tej możliwości? Jak wyprodukować spot i sprawić, żeby pojawił się na antenach polskich mediów publicznych? O tym możesz dowiedzieć się na spotkaniu z ekspertem z branży reklamowej i osobami prowadzącymi program „Watch it!”.

Organizatorzy zapraszają pracowników organizacji pozarządowych posiadających status OPP oraz przedstawicieli agencji reklamowych i mediów do wzięcia udziału w warsztatach, podczas których przedstawimy kwestie związane z procesem przygotowywania i emisji kampanii społecznych w publicznych mediach oraz możliwościefektywnejwspółpracy i nawiązywania nowych kontaktów.

W programie spotkania znajdą się m.in. następujące tematy:

  • zasady wnioskowania i przyznawanie bezpłatnego czasu antenowego w TVP i Polskim Radio na emisję kampanii społecznych przygotowanych przez OPP;
     
  • jak zabrać się za przygotowanie kampanii społecznej – co należy przemyśleć przed nawiązaniem współpracy z agencją reklamową?
     
  • poszukiwanie partnerów – jak się przygotować do współpracy z agencją reklamową lub organizacją pozarządową (NGO);
     
  • jak współpracować – wspólny cel, różne języki i kultura wewnętrzna mediów, agencji i NGOs.

Spotkanie poprowadziNazar Al-Khouri, od 16 lat w reklamie, w swojej karierze zawodowej pracował w sieciowych agencjach takich jak Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, DDB obsługując jako Client Service takich klientów jak Coca-Cola, McDonald’s, IKEA, ING, Mattel, Wedel, Millenium oraz PLL LOT, w kwietniu 2016 objął stanowisko dyrektora PR oraz New Business w Ogilvy & Mather.

Czas i miejsce:
05.04.2017, godz. 11:00-15:00,
SZCZECIN, INKU Szczeciński Inkubator Kultury, al. Wojska Polskiego 90

Weź udział w spotkaniu. Wypełnij formularz zgłoszeniowy!

Wstęp na spotkania jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Organizatorzy zapraszają po 2 osoby z organizacji.


CO: Czas antenowy dla OPP i tworzenie kampanii społecznych - warsztaty

GDZIE: INKU Szczeciński Inkubator Kultury | al. Wojska Polskiego 90

KIEDY: 05.04.2017 | godz. 11:00-15:00

PRZYSTAŃ (w) INKU!

Komentarze