Warsztaty dla NGO w prezencie od INKU

Grudzień to czas radości i bliskości... Bądźcie więc radośnie blisko nas, bo szykujemy dla Was świetne, grudniowe warsztaty! Zaczniemy od pierwszej gwiazdki blogowania, przejdziemy przez zamieć rozliczeń projektowych i modeli biznesowych, a na koniec sprezentujemy sobie moc informacji o sponsoringu i promocji. PRZYSTAŃ (W) INKU!


1. WARSZTAT DLA NGO: Modele biznesowe dla NGO
4.12.2014, godz. 16:00-20:00
Prowadzenie: dr Monika Tomczyk 
"Tworzenie modeli biznesowych to warsztat dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!" Alexander Osterwalder, Yves Pigneur.
Model biznesowy to mapa twojej organizacji, to jak działasz, jakich masz partnerów i klientów oraz jakie wartości oferujesz swoim odbiorcom. Rzuć wyzwanie powielanym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Podczas spotkania będziesz mieć okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów z dziedziny modelowania biznesowego, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie, a także przekuwać w projekty!
Warsztat poprowadzi dr Monika Tomczyk, dyrektor INKU i wykładowca US na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług. Specjalizuje się w ekonomice sektora kreatywnego i jego wpływie na rozwój regionalny, modelach biznesowych sektora kreatywnego i kultury, zarządzaniu designem i projektowaniem usług na poziomie mikroekonomicznym.
Udział w warsztacie jest bezpłatny. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja tutaj.  

2. WARSZTAT DLA NGO: Rozlicz to! Przygotowanie sprawozdania finansowego z wykonanego zadania publicznego (poziom podstawowy)
4.12.2014, godz. 16:30-19:30
Prowadzenie: Katarzyna Pietrala
Zakończyliście projekt i teraz musicie go rozliczyć? Pomożemy! Celem warsztatu będzie omówienie zasad przygotowania sprawozdania finansowego na podstawie poniesionych wydatków, rozliczenie zadania ze względu na rodzaj kosztów, rozliczenie ze względu na źródło finansowe oraz przygotowanie zestawienia faktur/rachunków poniesionych na realizację zadania. Warsztat na poziomie podstawowym (dla początkujących).
Warsztat poprowadzi Katarzyna Pietrala. Magister zarządzania, specjalistka ds. administracyjno-finansowych w Szczecińskim Inkubatorze Kultury, właścicielka Centrum Projektowo-Finansowego Katarzyna Pietrala. W ciągu ostatnich trzech lat zajmowała się finansami i rozliczaniem finansowym projektów realizowanych przez Stowarzyszenie Media Dizajn, m.in.:
2011-2013 Szczeciński Inkubator Kultury (UM, 740 tys. zł)
2012 Fundusze na Kulturę (MRR, 248 tys. zł)
2013 Ciconia (South Baltic Programme, 56 tys. zł)
2013 Każdy może zmienić świat (FIO, 124 tys. zł)
2012 i 2013 Spotkanie Organizacji Pozarządowych POD PLATANAMI (UM, 40 tys. zł) 
Udział w warsztacie jest bezpłatny. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja tutaj.  

3. WARSZTAT DLA NGO: Praktycznie o sponsoringu kultury
6.12.2014, godz. 9:00-15:00
Prowadzenie: Anna Tuderek 
Jak pozyskać sponsora dla NGO-sa działającego w obszarze kultury? Jak utrzymać z nim relację? Jak trud przekuć w radość i korzyści? Czyli dialog i partnerstwo, owocujące rozwojem kultury i pozytywnym wizerunkiem biznesu. Omówimy typy i rodzaje sponsoringu, strategie pozyskiwania sponsorów, poziomy współpracy z podmiotami zewnętrznymi i tworzenie pakietów sponsorskich. Warsztat poprowadzi Anna Tuderek, menedżer kultury i trener biznesu. Posiada wykształcenie podyplomowe w kierunku media i komunikowanie. Dotychczas pracowała na stanowisku redaktora reklamy w wydawnictwie oraz w biurze prasowym w strukturach administracji publicznej. Prowadziła działalność gospodarczą w zakresie m. in. public relations i komunikacjiByła wydawcą magazynu SIC! Obecnie kieruje Centrum Informacji i Promocji szczecińskiej Filharmonii. Wcześniej była tam zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. marketingu i partnerstwa publiczno-prywatnego.
Udział w warsztacie jest bezpłatny. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja tutaj.  

4. WARSZTAT DLA NGO: Dzień dobry, nazywam się… - czyli jak budować siatkę kontaktów
11.12.2014, godz. 15:30-20:30
Prowadzenie: Paweł Krzych 
Warsztat, podczas którego dowiecie się, jak w niedługim czasie zbudować sieć kontaktów, która pozwoli na wyniesienie Waszych  organizacji, działań, wydarzeń na wyższy poziom. Jak wykorzystywać nowe media do komunikacji z dziennikarzami, gdzie oni są i jak pisać notki prasowe, by nie lądowały w koszu. Kiedy je wysyłać, co muszą zawierać – odpowiedzi na te pytania na pewno się pojawią. Warsztat poprowadzi Paweł Krzych – bloger, przedsiębiorca, specjalista ds. mediów społecznościowych. Wcześniej nabywał doświadczenie współpracując z firmami z sektora MŚP, zajmował się obszarem marketingu i handlu w Porcie Szczecin-Świnoujście, a także content marketingiem i social media w home.pl. Od 4 lat prowadzi również bloga o Szczecinie www.szczecinblog.pl.
Jeśli możecie, to zabierzcie ze sobą laptopy na warsztat - na pewno się przydadzą podczas jego części! Udział w warsztacie jest bezpłatny. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja tutaj.  

5. WARSZTAT DLA NGO: Strategia promocji w organizacji NGO – ściąga do dalszych działań
13.12.2014, godz. 9:00-15:00
Prowadzenie: Anna Tuderek
Strategia promocyjna od ogółu do szczegółu. Strategia pełni ważną rolę w rozwoju strategicznym organizacji - porządkuje i systematyzuje komunikację ze światem zewnętrznym. Pozwala na szybki i efektywny dobór narzędzi marketingowych, niezbędnych w realizacji poszczególnych działań promocyjnych. Podczas spotkania porozmawiamy o tym, jak budować strategię: od czego zacząć, co zawrzeć i po co - czyli diagnoza, planowanie, wdrażanie oraz ewaluacja jako poszczególne elementy budowania strategii. Warsztat poprowadzi Anna Tuderek, menedżer kultury i trener biznesu. Posiada wykształcenie podyplomowe w kierunku media i komunikowanie. Dotychczas pracowała na stanowisku redaktora reklamy w wydawnictwie oraz w biurze prasowym w strukturach administracji publicznej. Prowadziła działalność gospodarczą w zakresie m. in. public relations i komunikacjiByła wydawcą magazynu SIC! Obecnie kieruje Centrum Informacji i Promocji szczecińskiej Filharmonii. Wcześniej była tam zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. marketingu i partnerstwa publiczno-prywatnego.
Udział w warsztacie jest bezpłatny. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja tutaj.  

Komentarze