Tydzień dla Aktywności

Działając wspólnie osiągamy więcej niż w pojedynkę. Szósta edycja Tygodnia Aktywności to jeszcze więcej propozycji i pomysłów na aktywność. Włączyć się w działania mogą wszyscy mieszkańcy. Podczas dziesięciu dni propozycje dla siebie znajdą dzieci, młodzież oraz dorośli. Nie tylko ci związani z trzecim, pozarządowym sektorem. 

Z tej okazji wiele instytucji i organizacji pozarządowych Szczecina przygotowuje dla Was moc wydarzeń - INKU także. Samodzielnie i z partnerami mamy coś dla NGO-sów, dla dzieciaków, dla dorosłych. Ze wszystkimi wydarzeniami możecie się zapoznać tutaj, a poniżej oferta INKU. Zapraszamy!

1. Zrób sobie prezent. Warsztaty z cyjanotypii
3-4.12.2014, godz. 17-19 (warsztat dwudniowy)
Szczeciński Inkubator Kultury, al. Wojska Polskiego 90
Zapisy przez stronę www.inkubatorkultury.szczecin.pl - już wkrótce!
Kontakt: Ada Krawczak (tel.: 91 424 0464 / e-mail: ada.krawczak@gmail.com)

Cyjanotypia jest jedną z najstarszych technik powielania obrazów, które uzyskuje się dzięki naświetleniu materiału pod negatywem przez promienia UV. Cyjanotypia została odkryta w 1842 i jest mieszaniną cyjanożelazianu potasu, cytrynianu amonu i żelaza, które po naświetleniu dają odbitkę w kolorze błękitu pruskiego. Zaletą techniki Cyjanotypii jest relatywnie szybki czas uzyskania odbitki, technikę tą można również stosować na różnych podkładach, nie tylko na papierze, daję też dużo możliwości eksperymentowania z obrazem. W ramach warsztatów uczestnicy poznają cały proces powstawania cyjanotypii, każdy z nich będzie miał możliwość stworzy swoją autorska odbitkę na papierze oraz na torbie ekologicznej. Warsztat przeznaczony dla osób powyżej 14. roku życia.

2. WARSZTAT DLA NGO: Modele biznesowe dla NGO
4.12.2014, godz. 16:00-20:00
Szczeciński Inkubator Kultury, al. Wojska Polskiego 90
Zapisy przez stronę www.inkubatorkultury.szczecin.pl - już wkrótce!

"Tworzenie modeli biznesowych to warsztat dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!" Alexander Osterwalder, Yves Pigneur.

Model biznesowy to mapa twojej organizacji, to jak działasz, jakich masz partnerów i klientów oraz jakie wartości oferujesz swoim odbiorcom. Rzuć wyzwanie powielanym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Podczas spotkania będziesz mieć okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów z dziedziny modelowania biznesowego, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie, a także przekuwać w projekty! Warsztat poprowadzi dr Monika Tomczyk, dyrektor INKU i wykładowca US na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług. Specjalizuje się w ekonomice sektora kreatywnego i jego wpływie na rozwój regionalny, modelach biznesowych sektora kreatywnego i kultury, zarządzaniu designem i projektowaniem usług na poziomie mikroekonomicznym.

3. WARSZTAT DLA NGO: Rozlicz to! Przygotowanie sprawozdania finansowego z wykonanego zadania publicznego (poziom podstawowy)
4.12.2014, godz. 16:30-19:30
Szczeciński Inkubator Kultury, al. Wojska Polskiego 90
Zapisy przez stronę www.inkubatorkultury.szczecin.pl - już wkrótce!

Zakończyliście projekt i teraz musicie go rozliczyć? Pomożemy! Celem warsztatu będzie omówienie zasad przygotowania sprawozdania finansowego na podstawie poniesionych wydatków, rozliczenie zadania ze względu na rodzaj kosztów, rozliczenie ze względu na źródło finansowe oraz przygotowanie zestawienia faktur/rachunków poniesionych na realizację zadania.

4. WARSZTAT DLA NGO: Praktycznie o sponsoringu kultury
6.12.2014, godz. 9:00-15:00
Szczeciński Inkubator Kultury, al. Wojska Polskiego 90
Zapisy przez stronę www.inkubatorkultury.szczecin.pl - już wkrótce!

Jak pozyskać sponsora dla NGO-sa działającego w obszarze kultury? Jak utrzymać z nim relację? Jak trud przekuć w radość i korzyści? Czyli dialog i partnerstwo, owocujące rozwojem kultury i pozytywnym wizerunkiem biznesu. Omówimy typy i rodzaje sponsoringu, strategie pozyskiwania sponsorów, poziomy współpracy z podmiotami zewnętrznymi i tworzenie pakietów sponsorskich. Warsztat poprowadzi Anna Tuderek, menedżer kultury i trener biznesu. Posiada wykształcenie podyplomowe w kierunku media i komunikowanie. Dotychczas pracowała na stanowisku redaktora reklamy w wydawnictwie oraz w biurze prasowym w strukturach administracji publicznej. Do maja 2012 wydawca magazynu SIC! Członek zarządu fundacji Grupa Sztalingrad. Prowadzi własną działalność gospodarczą. Obecnie zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. marketingu i partnerstwa publiczno-prywatnego w szczecińskiej Filharmonii.

5. WARSZTAT DLA NGO: Dzień dobry, nazywam się… - czyli jak budować siatkę kontaktów
11.12.2014, godz. 15:30-20:30
Szczeciński Inkubator Kultury, al. Wojska Polskiego 90
Zapisy przez stronę www.inkubatorkultury.szczecin.pl - już wkrótce!

Warsztat, podczas którego dowiecie się, jak w niedługim czasie zbudować sieć kontaktów, która pozwoli na wyniesienie Waszych  organizacji, działań, wydarzeń na wyższy poziom. Jak wykorzystywać nowe media do komunikacji z dziennikarzami, gdzie oni są i jak pisać notki prasowe, by nie lądowały w koszu. Kiedy je wysyłać, co muszą zawierać – odpowiedzi na te pytania na pewno się pojawią. Warsztat poprowadzi Paweł Krzych – bloger, przedsiębiorca, specjalista ds. mediów społecznościowych. Wcześniej nabywał doświadczenie współpracując z firmami z sektora MŚP, zajmował się obszarem marketingu i handlu w Porcie Szczecin-Świnoujście, a także content marketingiem i social media w home.pl. Od 4 lat prowadzi również bloga o Szczecinie www.szczecinblog.pl.

6. WARSZTAT DLA NGO: Strategia promocji w organizacji NGO – ściąga do dalszych działań
13.12.2014, godz. 9:00-15:00
Szczeciński Inkubator Kultury, al. Wojska Polskiego 90
Zapisy przez stronę www.inkubatorkultury.szczecin.pl - już wkrótce!

Strategia promocyjna od ogółu do szczegółu. Strategia pełni ważną rolę w rozwoju strategicznym organizacji - porządkuje i systematyzuje komunikację ze światem zewnętrznym. Pozwala na szybki i efektywny dobór narzędzi marketingowych, niezbędnych w realizacji poszczególnych działań promocyjnych. Podczas spotkania porozmawiamy o tym, jak budować strategię: od czego zacząć, co zawrzeć i po co - czyli diagnoza, planowanie, wdrażanie oraz ewaluacja jako poszczególne elementy budowania strategii. Warsztat poprowadzi Anna Tuderek, menedżer kultury i trener biznesu. Posiada wykształcenie podyplomowe w kierunku media i komunikowanie. Dotychczas pracowała na stanowisku redaktora reklamy w wydawnictwie oraz w biurze prasowym w strukturach administracji publicznej. Do maja 2012 wydawca magazynu SIC! Członek zarządu fundacji Grupa Sztalingrad. Prowadzi własną działalność gospodarczą. Obecnie zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. marketingu i partnerstwa publiczno-prywatnego w szczecińskiej Filharmonii.

Komentarze