Super Moc w kinie Inku

Pokaz Społecznej Super Mocy, czyli przegląd najlepszych polskich kampanii za nami. Publiczność w kinie Inku zobaczyła 25 polskich spotów o różnej tematyce. Wybraliśmy również najlepsze wideo przeglądu. 

Pokaz poprzedziły warsztaty dla członków organizacji pozarządowych oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką realizowaniafot. materiały Inku skutecznych kampanii w celu osiągnięcia zamierzonego celu. Szkolenie poprowadził Bartosz Bączkowski - twórca m.in. kampanii „Walk the Dog”, mającej na celu poprawę warunków bytowania zwierząt w schroniskach i promocję wolontariatu oraz kampanii wizerunkowej Baltic Neopolis Orchestra [strona www kampanii].

W trakcie pokazu publiczność zobaczyła kampanie, m.in. Fundacji Rak’n’roll „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” czy „Gadaj-Badaj”. Spoty Fundacji trafiają do szerokiego grona odbiorców, zwracając uwagę opinii publicznej na problemy osób chorujących na raka. I tak kampania „Zbieramy na cycki, nowe fryzury o dragi” dotarła do 12 mln osób. Film z kampanią „Gadaj-Badaj” został wyświetlony na YT ponad 35 000 razy. Akcja zaistniała także w Londynie.

Po pokazie publiczność wybrała spoty, które przykuły uwagę:

miejsce I Mafia dla psa

miejsce II Autyzm wprowadza zmysły w błąd

miejsce III Rak’n’Rall Records


 

W rozmowach po pokazie publiczność wymieniała opinie, m.in. na temat kampanii Dbaj o fejs. Przygody Fejsmana obejrzało w sieci ponad 2 mln użytkowników Facebooka. 

Kampanie społeczne, w ramach Pokazu, dostępne są w Internecie: TOP LISTA: www.sektor3.wroclaw.pl

„Pokaz Społecznej Super Mocy” realizowany jest przy wsparciu wrocławskiej Fundacji Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella". Materiał video emitowany podczas przeglądu kampanii społecznych jest częścią projektu Pokaz Społecznej Super Mocy, realizowanego przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella”, współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego. Warsztaty realizowane w ramach pokazu finansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Wydarzenie wraz z warsztatem „Jak realizować kampanie społeczne, by osiągać  cele i budować markę?” otwiera serię akcji warsztatowych realizowanych wspólnie przez Szczeciński  Inkubator Kultury i Szczecińskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor 3. Na wszystkie wydarzenia wstęp wolny. Zapraszamy do zapoznania się z tematyką szkoleń,

Patronat medialny nad szczecińską edycją „Pokazu Społecznej Super Mocy” objął portal wszczecinie.pl oraz TVP Szczecin.

Polecamy:
relacja portalu wszczecinie.pl

Komentarze