Nabór na Podyplomowe Studia Marketing Kultury

Narodowe Centrum Kultury i Uniwersytet Warszawski serdecznie zapraszają na Podyplomowe Studia Marketing Kultury. Nabór na studia potrwa od 4 czerwca do 21 września 2012 r.

W odpowiedzi na dynamiczny rozwój sektora kultury oraz rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie zarządzania w tym sektorze Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Narodowe Centrum Kultury prowadzą dwusemestralne podyplomowe studia Marketing Kultury.

Podyplomowe studia skierowane są do:

menedżerów - praktyków działających w sektorze kultury
pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych
absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych związanych z kulturą.

Wiedza i doświadczenie Uniwersytetu Warszawskiego oraz wieloletnia działalność badawcza i szkoleniowa Narodowego Centrum Kultury stanowią gwarancję wysokiego poziomu kształcenia w oparciu o zdiagnozowane potrzeby sektora kultury oraz o międzynarodowe standardy zarządzania kulturą. Celem studiów jest przekazanie obecnym i przyszłym menedżerom kultury wiedzy i umiejętności niezbędnych dla prowadzenia skutecznej krajowej i międzynarodowej działalności kulturalnej w realiach gospodarki rynkowej.

Warunki rekrutacji

Dokumenty do pobrania

Nabór na studia prowadzi Uniwersytet Warszawski. Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr telefonu 022 553 16 35

Komentarze