MIKROGRANTY - IV NABÓR 2018

Czwarta edycja mikrogranTY! Ruszamy ponownie! 24 września rusza IV nabór na mikrogranTY 2018! Czekamy na Wasze pomysły na małe projekty.

Głównym celem programu pn. „mikrogranTY” jest wsparcie przez INKU Szczeciński Inkubator Kultury działający za pośrednictwem Stowarzyszenia Media Dizajn, inicjatyw społeczno-kulturalnych i społeczno-artystycznych o charakterze non-profit, włączających i angażujących społeczność lokalną oraz inicjatyw charakterze interwencyjnym. Obszar realizacji projektu to teren Szczecina. Grupy nieformalne lub organizacje pozarządowe mogą pochodzić spoza miasta.

Pomoc polega na współudziale w realizacji inicjatywy poprzez zakup materiałów lub usług o wartości do 2000 zł brutto, których brak uniemożliwiłby jej realizację. 

Formularz zgłoszeniowy należy złożyć elektronicznie na adres poczty: biuro@inkubatorkultury.szczecin.pl w tytule wiadomości wpisując: „mikrogranTY oferta”.

CO MOŻEMY WAM ZAOFEROWAĆ?

Wiemy, że macie wspaniałe pomysły, i także w tym roku chcemy Wam pomóc i je zrealizować w przestrzeni Szczecina. W tym roku zaplanowaliśmy co najmniej trzy edycje konkursu mikrogranTY w ramach, którego oferujemy:wsparcie finansowe w wysokości 2000 zł (brutto), wsparcie promocyjne i merytoryczne. W każdej edycji dofinansujemy maksymalnie dwa pomysły.Nabór trwa od 24 września 2018 r. do 8 października 2018 r. Informacje o kolejnych naborach będą zamieszczane na stronie internetowej oraz profilu FB INKU Szczecińskiego Inkubatora Kultury. Czas na zrealizowanie Waszego projektu nie może być dłuższy niż 3 miesiące od dnia ogłoszenia wyników naboru (tj. do dnia 10 grudnia 2018 r.).

KTO MOŻE APLIKOWAĆ?

MikrogranTY to inicjatywa oddolna, więc zapraszamy:

  • organizacje pozarządowe (stowarzyszenia i fundacje), zgodnie z definicją zawartą w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2016 r., poz. 1817, poz. 1948, z 2017 poz. 60);

  • grupy nieformalne – wystarczy grupa trzyosobowa;

 

UWAGA! Wsparcie nie może obejmować kosztów osobowych, ani przedmiotów, które nie zostaną wykorzystane przy realizacji inicjatywy. Nie finansujemy także wynagrodzenia dla pomysłodawcy i/lub koordynatora inicjatywy. Co ważne, wsparcie nie może obejmować kosztów poniesionych przy zakupie środków trwałych, alkoholu, papierosów czy substancji psychoaktywnych. Działanie nie może mieć charakteru zamkniętego i prywatnego, musi być skierowane co najmniej do społeczności lokalnej (np. wspólnoty osiedlowe, mieszkańcy podwórka, zbiorowości lokalne).

W przypadku pytań, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z koordynatorem programu Dorotą Kowalewską (dkowalewska@mediadizajn.pl) oraz Robertem Bartłomiejskim - specjalistą ds. organizacji i fundraising’u (rbartlomiejski@mediadizajn.pl)  91 424-04-64).

Komentarze