Love sTORY, czyli...

...kolej na miłość. Nakręć film o  pociągu do podróżowania koleją. O miłości od pierwszego spojrzenia w pociągu, o spotkaniu, które coś zmienia w życiu bohaterów.

Konkurs Love sTORY to propozycja dla osób kreatywnych, które chciałby stworzyć kampanię wizerunkową PKP Intercity. W konkursie wezmą udział filmy o pociągu do podróżowania koleją. Akcja może rozgrywać się w pociągach Intercity: Express, EIC lub TLK.

Maksymalny czas trwania filmu fabularnego: do 30 sekund z planszą. Maksymalna waga wgrywanych plików: do 500 MB.[czytaj dalej].

Termin nadsyłania filmów upływa 11 marca 2013 r. (do godz. 24.00).

Nagroda główna: 4 000 zł, nagroda publiczności: 1 000 z, nominacje: 10 x 1000 zł.

Organizatorem konkursu jest MillionYou Sp. z o.o. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie.

Link do komkursu

Komentarze