Dodatkowy warsztat dla NGO!

Mamy dla Was prezent od pewnej organizacji pozarządowej. Fundacja Kamienica1 w ramach swojego programu "Silne i stabilne NGO" zaprasza do wzięcia oddziału w bezpłatnym warsztacie pn. "KanBo - sprawne zarządzanie informacją w zwinnym NGO, czyli Agile w organizacji pozarządowej". Rozpoczynamy rekrutację!

Warsztat powstał z myślą o osobach, które są świadome roli sprawnej komunikacji w organizacji. Dla zarządzających i koordynatorów, którzy nie tylko zarządzają grupą osób, ale również są częścią zespołu. Dla osób, które na co dzień współpracują: z innymi organizacjami, kontrahentami, zespołem, przy prowadzonych  projektach.
Jeżeli Twój zespół, informacje i zadania są rozproszone – ten warsztat jest dla Ciebie. Sam zobaczysz, jak sprawnie można zapanować nad tak rozproszoną strukturą organizacyjno-informacyjną. Podczas warsztatu poznasz praktyczne wykorzystanie zwinnych metodyk prowadzenia projektów, takie jak Agile czy Kanban.Zobaczysz co oznacza wizualizacja pracy i otwarta komunikacja w projekcie. Wszystko to oparte na przykładach z codziennej pracy, oraz narzędziach pozwalających na pracę w takim środowisku.
Warsztat prowadzi Arkadiusz Gos – KanBo Ewangelista. Arek jest częstym prelegentem na konferencjach poświęconych metodyce zarządzania informacją. Jego pasją jest przenoszenie korzyści z trendów internetowych do biznesu. Główne zadania jakie towarzyszą jego codziennej pracy to: komunikowanie pomiędzy światem wymagań klientów, a zespołami IT realizującymi projekty, oraz wprowadzanie użytkowników do świata Kanbo. Lubi czytać biografie znanych ludzi, oraz książki z pogranicza biznesu i psychologii. 
Udział w warsztacie jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o wcześniejszą rejestrację tutaj. Zainteresowani innymi warsztatami w INKU? Zapiszcie się do newslettera lub zajrzyjcie tutaj

KanBo - sprawne zarządzanie informacją w zwinnym NGO, czyli Agile w organizacji pozarządowej
/warsztat w ramach programu fundacji Kamienica1 pn."Silne i stabilne NGO"/
data: 24.04.2015, godz. 16:00-20:00
Liczba uczestników: 25

Komentarze