Czerwcowy Netcamp o social media marketingu

Fundacja Netcamp zaprasza na kolejne spotkanie branży internetowej. A co w programie? Marketing i kryzys w social media, media społecznościowe to nie tylko Facebook, a także jak angażować użytkowników i analizować dane, aby podejmować lepsze decyzje marketingowe.

Spotkanie odbędzie się 20 czerwca 2013 r. o godz. 18 we  Free Blues Clubie (Al. Powstańców Wielkopolskich 20). Dla osób, które nie mogą wziąć osobiście udziału w wydarzeniu organizatorzy planują transmisję online.

Program spotkania:

1. Content is the king... or not? - Mateusz Walkowiak, Get More Social

Jedno z wielu narzędzi, czy podstawa solidnej strategii? Czym jest dobry content w social media? Komu służy, a kiedy się nie sprawdza? Czy content marketing buduje prawdziwe i trwałe relacje marki z jej fanami? Kiedy efekt bywa odwrotny do zamierzonego? Prezentacja o content marketingu, poruszy też temat kryzysów w mediach społecznościowych.

2. Social media to nie tylko Facebook - Marcin Niewęgłowski, OMG! PR

Podczas wystąpienia zostaną zaprezentowane oryginalne przykłady wykorzystania mniej znanych platform społecznościowych. Oprócz biznesowych inspiracji będzie można uzyskać informacje odnośnie prognoz rozwoju social media na świecie.

3. Jak angażować na Facebooku, jak robią to najlepsi i czemu czasem im nie wychodzi - Hubert Tworkowski, Sotrender

Hubert omówi marketing największych polskich marek na Facebooku. Przedstawi też przykłady dobrych i złych praktyk oraz wpadek i kryzysów. Będą też praktyczne wskazówki jak wykorzystywać dane, aby podejmować lepsze decyzje marketingowe w social media.

Mecenasem projketu Netcamp jest Miasto Szczecin. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć, kto się wybiera na spotkanie warto dołączyć do wydarzenia na Facebooku i zaprosić swoich znajomych.Aby wziąć udział w spotkaniu wymagana jest rejestracja na stronie www.netcamp.pl.

Komentarze