8 Spotkanie TechKlubu

Mariaż NGO i nowych technologii to nie wizja odległej przyszłości, lecz nasze tu i teraz. Jeśli chcemy rozwijać się i realizować coraz bardziej złożone projekty, niezbędna jest wiedza na temat funkcjonowania różnych narzędzi i strategii internetowych. Nie brakuje specjalistów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem z przyjemnością dzielą się z przedstawicielami III sektora. Możecie ich spotkać na każdym spotkaniu TechKlubu. Najbliższe już w środę

W 16 największych miastach w Polsce, każdego miesiąca odbywają się spotkania, które podejmują kwestie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w trzecim sektorze. W spotkaniach biorą udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, biznesu, nauki i administracji.Sieć TechKlubów to inicjatywa programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. "Nowe Technologie Lokalnie" realizowanego przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

8 spotkanie Szczecińskiego TechKlubu odbędzie się w środę, 4 lutego o godz 18 w Barze Czystym na Deptaku Bogusława.

Tym razem goście spotkają się oko w oko z:

Anną Jadwigą Ořech - prywatnie i zawodowo żyje w Internecie, gdzie zajmuje się "szerzeniem dobrych idei". W Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zajmuje się szeroko pojętą komunikacją w Internecie i nowymi technologiami, a także współtworzy projekt skierowany do organizacji pozarządowych - Now! Go Online. Z III sektorem związana od kilkunastu lat. W wolnych chwilach pisuje bloga internetwsluzbie.pl na temat dobrego oblicza Internetu, a także współtworzy narzędzie do tworzenia komunikacji przez NGOsy - PandaLajka. Anna opowie nam o dobrych praktykach pozyskiwania funduszy z wykorzystaniem technologii.

Adamem Grabowskim - jego młodzieńcze zainteresowanie rebusami, grami logicznymi i krzyżówkami szybko przerodziło się w fascynację analityką internetową. Współzałożyciel agencji Wild Moose, która funkcjonuje już od 10 lat na polskim rynku, oferującej usługi marketingu internetowego. Możecie go spotkać na oficjalnym forum AdWords, gdzie jako jeden z nielicznych w Polsce posiada poziom powyżej dziesiątego. Fascynat remarketingu behawioralnego, więc temat może być tylko jeden "Jak NGO może wykorzystać remarketing do swoich działań".

PRZYSTAŃ (w) INKU!

Komentarze